Održano predavanje Marketing u filmu

MEDIA desk Srbije je u saradnji sa Festivalom autorskog filma26 i 27. novembra u Kombank dvorani organizovao otvoreno predavanje, radionicu i individualne konsultacije koje je vodio Matijas Nošis (Mathias Noschis).

Prvog dana održano je otvoreno predavanje Marketing u filmu. Tokom predavanja istraženi su gčavni aspekti marketinga u filmskoj industriji. Prvi deo predavanja bavio se svim glavnim segmentima uspešne marketinške strategije za jedan film, kao i osnovama za kreiranje promotivnih kampanja. Drugi deo prezentacije bio je posvećen studijama slučaja evropskih igranih i dokumentarnih filmova iz proteklih godina. Kroz različite primere, ovaj deo predavanja istraživao je načine na koje se promotivne aktivnosti mogu implementirati u različitim fazama rada na filmu sa posebnim osvrtom na digitalni marketing.

U okviru istog programa održana je i radionica Marketing u filmu za producente. Tokom prvog dana radionice (26.11.2018.), učesnicima radionice je predstavljen film koji još uvek nije imao komercijalnu distribuciju. Tokom drugog dana radionice (27.11.2018.) odvijao se rad u grupi. Tokom ovog rada identifikovani su marketinški izazovi filma, definisano pozicioniranje filma na lokalnom i međunarodnom tržištu i identifikovane primarne i sekundarne ciljne grupe, te način komunikacije sa njima. Diskusija je omogućla istraživanje razlika između teorije i prakse kada su u pitanju filmski marketing i razvoj kreativnih ideja.

Predavač je takođe održao individualne konsultacije sa 4 prethodno izabrana projekta.

 

Matijas Nošis je strateg za digitalni marketing u filmu i osnivač je marketinške agencije za film Alphapanda sa timovima u Berlinu, Varšavi i Ženevi. Pre osnivanja agencije Alphapanda radio je kao marketinški strateg za velike holivudske naslove (Toy Story 3Black Swan) kao i za švajcarsku nacionalnu agenciju za promociju filma. Klijenti agencije Alphapanda od njenog osnivanja su: 20th Century FoxWarner Bros.European Film AwardsFestival Scope kao i na desetine nezavisnih producenata, distributera i prodajnih zastupnika. Nedavni projekti Aphapanda agencije obuhvataju kako igrane filmove The Guest (Locarno ’18), Another Day of Life (Cannes ’18), Touch Me Not (Berlinale ’18 Golden Bear) i God’s Own Country (Sundance ’17), tako i dokumentarce Heartbound (TIFF ’18), Over the Limit (IDFA ’17) i Ghost Hunting (Berlinale ’17).