Erich Pommer Institut – Digitalne strategije
- Aug 29, 2016
Digitalne strategije: finansiranje, marketing, distribucija
Teme:
- crowdfunding – uspešni primeri, pravni okvir
- digitalna distribucija
- praktični vodič za digitalnu distribuciju
- transmedia – inspiracija u primerima dobre prakse
- angažman publike
- razvoj transmedijskih strategija u okviru filmskih projekata
Prednosti
- obnova i usavršavanje znanja o poslednjim trendovima i tehnikama u području novih medija
- učenje na primerima koji su svojevrsni pioniri u području medijskih novina
- vođenje socijalnih mreža
- upoznavanje s pravnim okvirom zaštite interesa te (ne)dopuštenim mehanizmima u području novih medija
- mogućnost diseminacije ideja kao i povratne informacije tokom jedinstvene speed dating sesije
Umrežavanje
- umrežavanje sa stručnjacima iz različitih područja filmske industrije
- ostvarivanje vrednih i dugoročnih poslovnih kontakta s profesionalcima iz čitave Evrope.
Kotizacija
- jedan učesnik (uključujući smeštaj i prehranu): 1290 evra
- drugi učesnik iz iste firme : 990 evra
Stipendije
Postoji ograničen broj stipendija (delomično osiguravanje sredstava).
Prednost imaju učesnici iz novih zemalja članica Potprograma MEDIA.
Ukoliko želite da aplicirate za stipendiju ne popunjavati online prijavu, već se obratiti putem el. pošte. do 7. septembra.
Vreme i mesto održavanja: 19. – 23. 10. 2016. u Barseloni.
Kontakt: dedkova@epi-medieninstitut.de | T: +49 (0) 331 721 2882)
Više informacija: Digital strategies